Vissza

Diétás köretek

Diétás köretek

Cukorbeteg vagy? Izulinrezisztens vagy? Vagy csak szeretnél odafigyelni, hogy mit mikor és hogyan? Összeszedjük Neked a legjobb diétás köreteket!

Szezámaglisztes tészta:

Ezek a tésztáink kiválóan megfelelek paleo táplálozást folytató vásáróink számára. Magas ásványanyag-, fehérje- és rosttartalma miatt könnyű az emésztése és nem okoz puffadást.  

Tápanyagtartalom (100g ban)
Energia: 394 kcal / 1652 kJ
Zsír: 9 g
Ebből telített zsírsavak: 3,8 g
Szénhidrát: 48 g
Fehérje: 25 g

Vásárold meg IDE kattintva!

Cirok tészta:

A cirok magas tápértékkel és fehérje-tartalommal bír. Gazdag élelmi rostokban, fehérjében és vasban, valamint antioxidánsokban, melyek közül kiemelkedő E-vitamintartalma. Keményítő- és fehérjetartalmát a szervezet lassabban dolgozza fel (lassabban szívódik fel), tehát kevésbé terheli meg szervezetünket, így fogyókúrázók is beiktathatják étrendjükbe a szénhidrát tartalmát figyelembe véve.

Tápanyagtartalom (100g ban)
Energia: 387 kcal / 1630 kJ
Zsír: 4,2 g
Ebből telített zsírsavak: 0,7 g
Szénhidrát: 71 g
Fehérje: 11 g
Rost: 10,2 g

Vásárod meg IDE kattintva!

Köles tészta:

A kölestészta egyik összetevője az útifű maghéj amely ideális rostforrás a gluténérzékenyek számára is. Magas rosttartalma miatt megkönnyiti az emésztést. Az íze nagyon hasonlít a normál tésztáéhoz.

Tápanyagtartalom (100g ban)
Energia: 392 kcal / 1640 kJ
Zsír: 3,1 g
Ebből telített zsírsavak: 0,64 g
Szénhidrát: 75,7 g
Fehérje: 11,29 g
Rost: 7,98 g

Vásárold meg IDE kattintva!


Mimen tészta:

''Mindenmentes'' csicseriborsóból készült tésztacsalád. Természetesen ezek a tészták is lassú felszívódásóak, igy akár aki cukorbeteg, de más ételérzékenysége van is nyogodtan fogyaszthatja. Az íze nagyon hasonlít a hagyományos tésztáéhoz. Gyorsan készen van, oda kell figyelni rá mert hamar szét lehet főzni.

Tápanyagtartalom (100g ban)
Energia: 322Kcal/1353KJ
Szénhidrát 65g
Fehérje 12g
Zsír 0,9g

Vásárold meg IDE kattintva!

Szafi tészta:

Az egyik legnépszerűbb tésztánk a Szafi tészta. A  reform tészták 6 tojásosak és szénhidrát csökkentett, még a free tészták nem tartalmaznak tojást, nem szénhidrát csökkentettek illetve hajdina van bennük. Ez az alapvető különbség a reform és a free termékek között között. Természetesen a rosttartalma ezeknek a tésztáknak is nagyon magas. Főzés tekintetében ők is nagyon gyorsan készen vannak és érdemes tízszeres vízmennyiségben főzni.

Tápanyagtartalom (100g reform kifőtt tésztában)
Energia: 109 kcal / 453 kJ
Zsír: 2,1 g
Ebből telített zsírsavak: 0,8 g
Szénhidrát: 13 g
Fehérje: 3,7 g
Rost: 11 g

Vásárold meg IDE kattintva!

Tápanyagtartalom (100g free kifőtt tésztában)
Energia: 137 kcal / 581 kJ
Zsír: 1,3 g
Ebből telített zsírsavak: 0,2 g
Szénhidrát: 25 g
Fehérje: 5,1 g
Rost: 2,4 g

Vásárold meg IDE kattintva!

Barna rizs:

A sima fehér rizs helyett mindenképpen jobb döntés ha barna rizst választunk. Arra kell figyelnünk, hogy előfőzött verziót vegyünk belőle, így nem kell hosszú ideig a főzéssel bajlódnunk. Lassú felszívódású szénhidrát, gyorsan és sokáig teltség érzetet biztosít.

Tápanyagtartalom (100g ban)
Energia: 343 kcal / 1435,79 kJ
Zsír: 1 g
Ebből telített zsírsavak: 0,01 g
Szénhidrát: 77 g
Fehérje: 8 g

 

Bulgur:

A bulgur gyakorlatilag tört búzaszem ezért fontos tudni róla, hogy nem gluténmentes,ezt nagyon sokan eltévesztik. Viszont ha nem vagy érzékeny egy nagyon szuper köret alternatíva lehet amit változatosan tudsz elkészíteni. Ugyan úgy mint a rizst kétszeres vízmennyiségben percek alatt készre főzzük. 

Tápanyagtartalom (100g-ban):
energia: 1510 Kj / 357 kcal
fehérje: 10,3 g
szénhidrát: 78,1 g
zsír: 1,2 g

Vásárold meg IDE kattintva!



Kuszkusz:

A kuszkusz szintén nem egy gluténmetes köret. Leginkább köretek, saláták, édességek készítéséhez ajánlott. Az elkészítése nagyon egyszerű átöblítjük és kétszeres mennyiségű forró vízzel leöntjük majd állni hagyjuk 5-10 percig.

Tápanyagtartalom (100g-ban):
energia: 1537 Kj / 362 kcal
fehérje: 13,2 g
szénhidrát: 72,9 g
zsír: 2,0 g

Vásárold meg IDE kattintva!
 

2019. Március 29.